SLUŠNI CENTRI IN UPORABNIKI ZALJUBLJENI V UNITRON, obisk slušnega centra

7 Feb 2017 Članki

Obisk v slušnem centru »Hörhaus« (Hiša sluha) potrjuje, da je partnerstvo s Sonovinim članom, proizvajalcem slušnih aparatov in slušnih pripomočkov Unitron, prava odločitev za zmagovalno strategijo uspešnih slušnih centrov, ki nudi prednosti tudi uporabnikom slušnih aparatov.

Obisk v slušnem centru Hörhaus

Na sliki sta vodja avdiologov Eberhard Schimdt in njegov sodelavec Thomas Wittmann, ki stojita v recepciji poslovalnice Hörhaus v mestu Regensburg. Barve v prenovljenem slušnem centru so svetle in tople, preproga utiša vse zvoke korakov in notranji vodnjak ni moteče glasen. Moderna tiha soba za avdiometrijo, je opremljena z Dolby surround sistemom. Podjetje Das Hörhaus GmbH in Co. KG, ima v lasti 17 slušnih centrov, polega tega pa tudi šest poslovalnic pod imenom »Hörgergäte Reichel«. Avdiološka obravnava otrok v enem izmed Hörhaus slušnih centrov velja za najboljšo v vzhodnem delu Bavarije.

Glavni steber uspehov podjetja Hörhaus je sodelovanje s Sonovinim članom, proizvajalcem Unitron: »So popolnoma brez pomanjkljivosti«, razlaga Whitmann. »Vedno smo v tesnem stiku in lahko rečem, da smo se zaljubili v Unitronvo ponudbo«, doda Schmidt. »Obstaja veliko prednosti kot so preizkusni slušni aparati, osebni pristop in nepotrebno skladiščenje. Vse to je zasluga Unitronovih Flex:Trial slušnih aparatov, ki so izredno prilagodljivi. Programske posodobitve lahko prenesemo v slušni aparat, ga nadgradimo in izboljšamo delovanje«. Hörhaus je del partnerskega programa, ki ga Unitron izvaja le z izbranimi nemškimi slušnimi centri.

Unitronovo dolgoročno utrjevanje odnosov s slušnimi centri se je izredno obrestovalo za vse vpletene člane, Unitron, slušne centre in uporabnike Unitronovih slušnih aparatov. Napredek se je v Nemčiji početveril, prav tako pa tudi število prodanih slušnih aparatov. »Predanost našega kolektiva je bil ključ do našega uspeha«, pove Jochen Meuser, Unitronov direktor za upravljanje.

Avdiologa Eberhard Schimidt in Thomas Wittmann

Avdiologa Eberhard Schimidt in Thomas Wittmann v recepciji
prenovljene poslovalnice slušnega centra Hörhaus v Regensburgu.

Slušni akustik opisuje postopek Flex:trial

Slušni akustik opisuje postopek Flex:trial nadgradnje slušnih aparatov gospe
Brunhilde Faross, ki je navdušena nad slušnimi aparati, ki se ga lahko vedno prilagodi
ali nadgradi njenim potrebam in pravi: »Nesmiselno je, da oseba z izgubo sluha
ne izkoristi prednosti, ki jih nudi moderna tehnologija.«

V slušne aparate lahko prenesemo posodobitve in programske nadgradnje

Slušni akustik in gospod Christoph ugotavljata, da pri Unitronovem Flex:trial sistemu
ni pomankljivosti: naprave je možno preprosto prilagajati in nadgrajevati.
V slušne aparate lahko prenesemo posodobitve in programske nadgradnje,
zaradi česar skladiščenje zaloge ni več potrebno.

Gospod Gunther Cristoph po dveh mesecih uporabe Flex:trial

Gospod Gunther Cristoph po dveh mesecih uporabe Flex:trial slušnih aparatov.
Slušni akustik s pomočjo Unitronove Log It All razširitve, pridobi vse ustrezne podatke,
ki omogočijo boljšo prilagoditev slušnih aparatov potrebam gospoda Christopha:
– Kako gospod uporablja slušne aparate?
– Koliko časa jih je nosil?
-V katerih zvočnih okolij se običajno nahaja?

Uspešen odnos z Unitronom je v veselje tudi 84 letni uporabnici slušnih aparatov Brunhilde Faross, ki je danes prvič obiskala slušni center. Ima možnost brezplačne izposoje Unitronovih Flex:trial preizkusnih slušnih aparatov, katere Hörhaus nudi v vseh slušnih centrih. Gospa Faross je nekaj dni kasneje ponovno obiskala slušni center. Slušni akustik je s pomočjo Unitronovega progama »Log It All« lahko pridobil podatke, s katerimi je še bolj natančno prilagodil nastavitve slušnih aparatov, ki najbolj ustrezajo potrebam življenjskemu stilu gospe Faross. Slušni aparati beležijo kako upokojena poslovna prevajalka uporablja slušne aparate, koliko časa jih nosi in v kakšnih zvočnih okoljih se nahaja največ. Slušni akustik ji pove: »Vsak ima drugačne potrebe. Želimo vam predstaviti tehnološki nivo, ki najbolj ustreza vašim potrebam.« Gospa Faross pove: »Naprava, ki se lahko prilagaja mojim potrebam je natančno to, kar potrebujem. Preizkušanje več različnih slušnih aparatov je kot preizkušanje različnih vin; na koncu se več ne spomniš kaj vse si probal.«

Gunther Christoph, 78 letni, upokojen avtoklepar, je prav tako obiskal slušni center. Pred dvema mesema je dobil na preizkus Flex:trial slušne aparate, katere je lahko odnesel domov že ob prvem obisku in to brezplačno. »To je zame idealno«, pravi Christopher, ko razmišlja o začetkih s slušnimi aparati. »Na začetku sem bil nemiren. Doživel sem akutno, nenadno izgubo sluha, slušnih aparatov pa pred tem nisem nikoli potreboval.« Že drugi dan preizkušanja Flex:trial slušnih aparatov, je bil gospod Christoph že navdušen, saj se je lahko zopet pogovarjal s prijatelji v bližnjem lokalu. Samodejno prilagajanje, ki ga nudi Unitronova North platforma, predstavljena leta 2015, je gospodu omogočila razumevanje govora v družbi številnih prijateljev – North platforma je sposobna natančnega razlikovanja med 7 različnimi akustičnimi okolji v sklopu programov, od katerih so kar štirje namenjeni izboljševanju pogovorov.

Gospod Christoph, ki sedaj zapušča Hörhaus slušni center, seže v roke avdiologu Eberhardu Schmidtu in odide domov. Vendar je resnično zadovoljen? »Kar me je takoj pritegnilo, je njihova kvalitetna obravnava in napredna tehnologija, ob vsem tem pa tudi ugodna cena,« pravi gospod Christoph. V smehu doda še: »S svojo izkušnjo sem več kot zadovoljen.«

V Sloveniji so rešitve Unitron na voljo ekskluzivno v AUDIO BM slušnih centrih, ki smo tudi pogodbeni dobavitelj Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije. Vabljeni!

Kontaktni podatki: AUDIO BM slušni centri >

Izkušnje naših strank: pristne izjave >

Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

ODPRT 10. AUDIO BM SLUŠNI CENTER ŠEMPETER PRI GORICI, Trg Ivana Roba 6

Več ponudbe slušnih aparatov, vrhunska kakovost izdelkov in storitev je odslej VSAK DELOVNI delovni dan na voljo tudi v Šempetru pri Gorici. AUDIO BM slušni center se nahaja na vsem poznani lokaciji – na placu, tik ob cerkvi in hotelu Lipa. Kot vsi drugi AUDIO BM slušni centri je tudi šempetrski vrhunsko opremljen in prepričani smo, da se boste v njem prijetno počutili, kot doma.

Brezplačno boste lahko preverili sluh in prav tako brezplačno boste lahko preizkušali slušne aparate svetovno priznanih blagovnih znamk: Unitron (Kanada) in Sonic (ZDA). Ker smo pogodbeni dobavitelj Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije sprejemamo naročilnice za slušne aparate od kateregakoli specialista ORL. Preverite tudi odlično kakovost in ugodne cene baterij za slušne aparate.

Parkirišča so na voljo tik ob slušnem centru. Vabljeni!

Več informacij o slušnem centru AUDIO BM ŠEMPETER PRI GORICI >>

slušni center AUDIO BM Šempeter
Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

IZKUŠNJE UPORABNIKOV SO NAJPOMEMBNEJŠE

14 dejstev o tem, kako Unitron ustvarja izjemne izkušnje uporabnikov slušnih aparatov

1. dejstvo: Ne počnemo stvari tako, kot ostali

Unitron smo neodvisna blagovna znamka iz skupine Sonova, ki je največja družba na svetu s področja slušnih aparatov in ostalih slušnih pripomočkov. Ne glede na to, da imajo naši slušni aparati najboljši zvočni čip v industriji, ga nenehno nadgrajujemo. Ne ustavimo se samo pri obdelavi zvoka. Najsrečnejši smo, ko odkrivamo rešitve, ki nudijo najboljše uporabniške izkušnje.

2. dejstvo: Pričakovanja uporabnikov so se spremenila in mi smo pripravljeni

Današnji uporabniki imajo različna pričakovanja in potrebe. Želijo biti bolj prisotni pri prilagajanju in uporabi slušnih aparatov ter iščejo rešitve, ki ustrezajo njihovemu načinu življenja. Zdaj lahko v sodelovanju s slušnimi akustiki dosežejo najboljše rezultate. Tehnološke rešitve podjetja Unitron so edine, ki lahko navdušijo tudi najzahtevnejše uporabnike slušnih pripomočkov.

3. dejstvo: Začeli smo revolucijo

Smo vodilni na področju razvoja tehnologije in sodobnih rešitev. Zaradi Flex – tehnologije preizkušanja, sta izbira in nakup slušnih aparatov postala enostavnejša. Uporabniki lahko slušne aparate preizkusijo pred nakupom in se tako prepričajo, da so ti resnično ustrezni njihovemu načinu življenja. Funkcija Log It All, ki je vgrajena v naše slušne aparate, že vrsto let beleži podatke o izkušnjah uporabnikov. Pred kratkim smo predstavili funkcijo Patient Insight, ki uporabnikom sedaj omogoča pošiljanje povratnih informacij o zadovoljstvu s slušnimi aparati. Vse to pa je šele začetek.

4. dejstvo: Načrtujemo, da osrečujemo

Čeprav smo v zadnjih treh letih prejeli 4 mednarodne nagrade za dizajn slušnih aparatov, se zavedamo, da prejemanje nagrad ni vse. Naše vrednote vedno temeljijo na uporabniških izkušnjah.

5. dejstvo: Premagujemo ovire

Trudimo se, da bi odpravili vse tiste razloge, zaradi katerih bi imeli uporabniki slabo izkušnjo ali napačno prilagojene slušne aparate.

6. dejstvo: Z nami je izbira slušnih aparatov lažja

Izbira in nakup slušnih aparatov je lahko zelo težka odločitev. Gre namreč za pomemben in dolgoročen nakup, zato je zelo pomembno, da je uporabnikom pred nakupom omogočen preizkus, po katerem je izbira veliko lažja. Flex tehnologija uporabnikom omogoča nadgradnjo slušnih aparatov tudi po nakupu. Namesto nakupa novega, lahko uporabniki sedaj nadgradijo svoje slušne aparate.

7. dejstvo: Vodilni v razvoju

Ostali proizvajalci slušni pripomočkov šele sedaj prihajajo s »prelomnimi tehnologijami«, kot so na primer: visoka ločljivost, izboljšana analiza zvoka in usmerjenost mikrofonov. Dejstvo je, da smo te tehologije pri Unitronu razvili že pred desetletjem. To nam olajša delo v sedanjem času, saj pri razvoju tehnologije ne tekmujemo z ostalimi, da bi jih ujeli, temveč se lahko osredotočimo na rešitve, ki nudijo najboljše uporabniške izkušnje.

8. dejstvo: RIC slušni aparati imajo sedaj konkurenta

Tisti, ki so mnenja, da zmogljivejši zaušesni slušni aparati ne morejo izgledati tako privlačno, kot RIC slušni aparati, se motijo. Nov Stride M je sedaj eden najmanjših, a kljub temu najzmogljivejših zaušesnih slušnih aparatov in je primeren tudi za težje stopnje naglušnosti.

9. dejstvo: Pozitivna izkušnja uporabnikov

Pri razvoju slušnih aparatov imamo zelo preprosto filozofijo. Smo proti razvoju novih tehnologij zgolj zaradi tehnologije, ki je sama sebi namen. Kaj je naš razvojni cilj? Razvoj tehnologije usmerjamo k potrebam uporabnikov. Skrbimo, da lahko vsak uporabnik izbere primeren in učinkovit slušni aparat, ter ima z njim izjemno pozitivno izkušnjo.

10. dejstvo: Brezskrbnost je neprecenljiva

Uporabniki, ki preizkusijo le en tip slušnega aparata, so pri izbiri in nakupu običajno v dvomih. Flex tehnologija uporabnikom omogoča enostavno preizkušanje in izbiro različnih tehnologij v slušnih aparatih, brez dvomov in strahu pred napačnimi odločitvami.

11. dejstvo: Uporabniki slušnih aparatov lahko sodelujejo

Pri prilagajanju in izbiri slušnih aparatov želi sodelovati kar 80% vseh uporabnikov, zato jim omogočamo, da to tudi storijo. Naša tehnološke rešitve nudijo uporabnikom možnost pošiljanja povratnih informacij o zadovoljstvu z njihovimi slušnimi aparati. Ker slušni akustik resnično lahko pridobi kvalitetne povratne informacije, uporabniki na slušne akustike gledajo drugače, partnersko.

12. dejstvo: Neznanke spreminjamo v jasna pričakovanja

Uporabniki slušnih aparatov in njihovi svojci imajo pred prvim obiskom v slušnem centru veliko dvomov in vprašanj. Naša Start Here aplikacija jim jasno prikaže kaj lahko pričakujejo. Tako imajo uporabniki in njihovi svojci manj skrbi in napačnih predstav glede slušnih aparatov.

13. dejstvo: Omogočamo tekoče pogovore

Predstavljajte si, da imate moč rešiti največjo težavo ljudi z izgubo sluha: razumevanje govora. Pri Unitronu lahko pomagamo. Smo edini proizvajalec slušnih aparatov s tehnologijo, ki omogoča uporabnikom boljše razumevanje govora skupini ljudi, večjih ali manjših. To je za uporabnike izjemnega pomena.

14. dejstvo: Izdelali smo najmanjši slušni aparat na svetu

Uporabniki slušnih aparatov hrepenijo po diskretnem, »nevidnem« slušnem aparatu. Naš Moxi Now model je trenutno najmanjši brezžični RIC slušni aparat na trgu. Preizkusite ga lahko brezplačno.

Unitron
Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

BELEŽENJE PODATKOV O UPORABI Log It All – ekskluzivno v Unitron slušnih aparatih

Tokrat vam podrobnejše predstavljamo, kako Unitron slušni aparati pomagajo slušnemu akustiku in uporabniku pridobiti objektivne podatke o uporabi. S samodejnim beleženjem podatkov o uporabi zbirajo objektivne informacije, ki so v veliko pomoč pri privajanju na slušne aparate in pri izbiranju primerne tehnološke izvedbe slušnih aparatov.

Data Logging

Slušni aparati samodejno beležijo različne podatke, ki so ob kontrolnem obisku pri slušnemu akustiku v veliko pomoč pri prilagajanju in svetovanju. Iz zapisa podatkov bo na primer razvidno, koliko ur je uporabnik nosil slušne aparate, koliko je ročno spreminjal glasnost ali programe za poslušanje. To funkcijo imajo vsi Unitron in Sonic slušni aparati,

Log It All – Beleženje vseh podatkov; ekskluzivno pri Unitron (že od 2015)

Prej omenjeno beleženje podatkov (Data logging) je funkcija, ki je na voljo pri večini proizvajalcev slušnih aparatov. Pri Unitron in Sonic slušnih aparatih je ta funkcija brez izjeme na voljo v vseh modelih (tudi v cenovnem standardu). Slušnim akustikom so samodejno zabeleženi podatki v pomoč pri pridobitvi objektivnega vpogleda v vedenje uporabnikov, kot je na primer število ur uporabe slušnih aparatov ali spreminjanje nastavitev glasnosti in preklapljanje med programi za poslušanje. Pri klasičnem beleženju podatkov med zajetimi podatki ni vključeno zajemanje zvočnih okolij v katerih se giblje uporabnik, ali pa je zajemanje teh podatkov na voljo samo za tehnološko raven, katero uporabnik trenutno uporablja. Za pridobitev podatkov o gibanju uporabnika v različnih zvočnih okoljih se mora slušni akustik zanašati na subjektivne povratne informacije od uporabnika. Ker ta informacija ni objektivna je marsikdaj težko presoditi ali povratna informacija ustreza dejanskemu stanju.

Log It All je nova revolucionarna funkcija v industriji slušnih aparatov, ki je na voljo izključno v slušnih aparatih Unitron, ki temeljijo na North tehnologiji (Stride in Moxi Fit modeli slušnih aparatov). Vključuje tradicionalno beleženje podatkov, katerim pa je dodano zajemanje realnih podatkov o zvočnem okolju v katerem se nahaja uporabnik. To nam omogoča objektivni vpogled v življenjski slog uporabnika in je v veliko pomoč pri izbiri primernega nivoja tehnologije in optimalni nastavitvi slušnih aparatov.

Preberite več >>

Za več individualnih informacij ali brezplačen preizkus slušnih aparatov, obiščite katerikoli AUDIO BM slušni center.

Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

AUDIO BM KRANJ odslej v novem, modernem slušnem centru

3 Nov 2016 AUDIO BM, Novosti

Spoštovani,

z velikim veseljem vas obveščamo, da smo od 3. novembra dalje v Kranju na novem naslovu. Na Likozarjevi ulici 1 (pritličje, poleg banke Koper) vas bomo razvajali v novem in moderno opremljenem slušnem centru. Vsak dan v tednu vam bo na voljo strokovna obravnava in celovita oskrba s slušnimi aparati, ter ostalimi slušnimi pripomočki.

Tik ob slušnem centru so za naše stranke rezervirana brezplačna parkirna mesta.

Več informacij o slušnem centru AUDIO BM KRANJ >>

Vabljeni!

slusni center AUDIO BM Kranj
Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

Kaj moramo vedeti o športu in polževih vsadkih?

28 Okt 2016 Svetovanje

V kolikor razmišljate o športnih aktivnostih po tem ko ste dobili polžev vsadek je smotrno dobiti odgovore na vprašanja o tem kaj lahko počnete in kaj se odsvetuje. Zato so tukaj zbrane informacije o športnih aktivnostih, ki vam bodo morda prišle prav ne glede na to ali ste pravkar dobili polžev vsadek ali pa ste že izkušen uporabnik. Na splošno, nošenje polževega vsadka ne bo vplivalo na zmožnost ukvarjanja z različnimi športi, vendar je vsak posameznik drugačen in tudi vsak šport ni primeren, zato je potreben posvet z zdravnikom. To je najbolj pomembno na začetku procesa, oziroma v prvih tednih, ko uporabnik prejme polžev vsadek in se območje, kjer je bil vsadek vstavljen še ni popolnoma zacelilo.

Nekontaktni športi

Večina brezkontaktnih športov se lahko izvaja brez pomislekov. Nastavimo zvočni procesor in že lahko uživamo ter se poleg še zabavamo. To velja za individualne športe kot je kolesarjenje, tek ali golf. Pri bolj intenzivnih športih kot je nogomet ali košarka je potrebno paziti, da ne dobimo udarca v glavo bodisi s strani žoge bodisi nasprotnika, prav tako pa je pomembno pričvrstiti zvočni procesor, da je trdno na mestu in zaščiten od potenja ter vlage. Na trgu obstajajo namreč posebni trakovi, ki vam olajšajo te zadeve, uporabljate pa jih lahko tudi z dvema zvočnima procesorjema če nosite polževe vsadke na obeh straneh.

Plavanje in voda

Pogosto vprašanje med uporabniki polževih vsadkov je: »Ali se lahko zmoči, ali je mogoče plavati s polževimi vsadki?« Odgovor se seveda glasi pritrdilno, vendar je potrebno uporabljati namenski vodotesen pripomoček, ki bo popolnoma zaščitil vaš zunanji zvočni procesor in ohranil vaš sluh med tem ko vi brezskrbno čofotate v vodi. Zgoraj navedeno seveda velja za plavanje, ne pa tudi za potapljanje, kjer je pritisk na zvočni procesor zaradi teže vode povečan. V kolikor bi si želeli potapljati se obrnite na proizvajalca vašega slušnega vsadka in se posvetujte o možnostih in pomislekih glede potapljanja.

Kdaj nositi čelado

Nekateri ljudje imajo vprašanja o nošenju čelade medtem ko uporabljajo zvočni procesor polževega vsadka. Čeprav so polževi vsadki narejeni iz izjemno trpežnega materiala, pa je varnost na prvem mestu. Poskrbite da boste nosili čelado! Če je čelada priporočljiva za ljudi brez polževega vsadka, potem je tudi za tiste s polževim vsadkom.

Športi, kot so kolesarjenje, jahanje, smučanje in deskanje na snegu, so primeri, ko je potrebno uporabljati čelado. Obstajajo tudi nekateri športi, kot so odbojka ali košarka, kjer je lahko dodatna zaščita glave dober preventivni ukrep proti nepredvidljivimi nesrečami.

Vprašanje na mestu je torej: »Kakšna je dobra čelada?« Vse se giblje okoli udobja in primerne zaščite. Dobra čelada se bo lepo prilegala, tako da ne bo pritiskala na vaš polžev vsadek. Čelade različnih proizvajalcev bodo različno prilegale, zato si ne bo odveč vzeti čas in poizkusiti več vrst čelad, da boste našli tisto pravo, ki vam odgovarja. Odstranjevanje trakov ali notranjega oblazinjenja v čeladi, da bo se zvočni procesor prilegal ni ravno priporočljivo, zato ne kupujte čelade z namenom kasnejšega spreminjanja. Ko ste izbrali svojo čelado, se prepričajte, da vse so stvari, kot sta lega in položaj na glavi, pravilno nastavljene.

Posvetujete se z vašim zdravnikom

Obstajajo športi, ki se jih je potrebno izogniti v kolikor nosimo polžev vsadek. Predvsem se odsvetuje kontaktne športe, kjer so mogoči pogosti udarci v glavo, kot na primer boks, hokej, ragbi. Preden se bi želeli udejstvovati v navedenih športih aktivnostih je potrebna konzultacija s svojim zdravnikom ali proizvajalcem polževega vsadka glede varnostnih smernic.

Obilo športnih užitkov!!

Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

Povratne informacije uporabnikov slušnih aparatov in prihodnost prilagajanja slušnih aparatov

Nedavna tehnološka inovacija podjetja Unitron je presegla mojo domišljijo. V primeru, da se ideja nadgradi in združi z močjo hrambe podatkov v oblaku, bo način prilagajanja slušnih aparatov drugačen kot je bil do sedaj. Izboljšave bo moč opaziti že pri prvi prilagoditvi slušnih aparatov kot tudi pri kasnejših prilagoditvah. V kombinaciji z manjšimi prilagoditvami s strani uporabnikov slušnih aparatov bo sistem Patient Insight, privedel tudi do boljšega sodelovanja med uporabnikom slušnih aparatov in slušnim akustikom. Oglejmo si kaj vse nam nudi Patient Insight.

Pri Unitronu so razvili novost, ki je nadgradnja njihove že obstoječe Log It All tehnologije in beleži podatke o delovanju slušnega aparata. Moj prijatelj Steve Claridge ima o ideji mešane občutke. Pred leti je namreč predstavil tehnologijo imenovano earmeter.com, ki je služila podobnim namenom kot Patient Inisight. Nekateri ljudje v stroki so zadevo uporabljali, vendar je ta kmalu padla na stranske tire, saj stroka Avdiometrije takrat še ni bila pripravljena na tovrsten način dela, zato so jo v večini zavračali (kar je preprosto neumno).

Razlika pri Patient Insight je v tem, da je ta tesno povezan s slušnimi aparati, pri čemer se beležijo podatki o delovanju slušnega aparata, uporabnik pa je tisti, ki to delovanje ocenjuje. Stevova platforma tega ni bila zmožna, saj ta ni neposredno zbirala podatkov o delovanju iz slušnega aparata. Kljub temu je Steve pravi genij.

Povezava do YouTube videa: https://youtu.be/sk3gXC84ELk

Kako deluje Patient Insight?

Delovanje Patient Insight tehnologije temelji na delovanju mobilne aplikacije U Control in uporabnikom slušnih aparatov nudi možnost izražanja mnenja o tem, kako dobro slišijo. Program beleži nastavitve slušnega aparata, uporabnikom pa omogoča vnos komentarjev in izkušenj glede uporabe slušnih aparatov. V naslednjem koraku vse zbrane informacije o uporabniku in delovanju njegovih slušnih aparatov pošlje slušnemu akustiku, ki lahko istočasno spremlja kaj se dogaja z uporabnikom in kako je ta zadovoljen s svojimi slušnimi aparati.

Prednosti so očitne, saj je uporabnik psihološko bolj vpleten v izpopolnjevanje svojega sluha. Za slušnega akustika je to prav tako izredno koristno, saj ta lahko opazuje in preveri kako dobro uporabnik slušnega aparata sliši v določenih situacijah. Tako se akustik lahko že vnaprej pripravi na naslednji obisk uporabnika in še toliko bolje prilagodi slušni aparat. Učinkovitost prilagoditve bo nedvomno boljša, hkrati pa bo slušni akustik lažje podal napotke, saj bo vedel, v kakšnih situacijah se določen uporabnik znajde najpogosteje.

Uporabniki slušni aparatov pogosto pričnejo z »Ni dobro, slabo slišim, ni se obneslo…« in v tem primeru jim lahko odvrnemo z »Se bomo potrudili in poizkušali izboljšati prilagoditev…«. Z uporabo Patient Insight pa bomo uporabniku lahko pokazali tudi tiste pozitivne dogodke in situacije, v katerih se je slušni aparat odlično obnesel. Ljudje radi namreč najprej povedo za negativne izkušnje, sedaj pa se bodo lahko bodo lažje spoznali pozitivno stran uporabe slušnih aparatov.

Kako bi to lahko za vedno spremenilo načine dela s slušnimi aparati

Predstavljajte si, da bi ta tehnologija zbirala ogromno količino podatkov, ki bi vključevali informacije o akustičnem okolju, zvoku, delovanju slušnega aparata in zadovoljstvu uporabnika slušnega aparata. Predstavljajte si tudi, da se bi poleg omenjenega ta tehnologija združila še z opazovanjem prilagoditev slušnega aparata s strani uporabnika in vse informacije hkrati zbirala v podatkovnem oblaku. Naenkrat bi imeli ogromno količino izredno uporabnih podatkov, ki bi lahko nudili informacije za vrhunsko prilagajanje slušnih aparatov.

Rešitev za ogromno količino podatkov

V primeru, da bi tehnologijo združili z neko obliko umetne inteligence, bi ti podatki lahko služili samodejnem prilagajanju, spreminjanju začetnih prilagoditev in izboljšanju dosedanjih protokolov prilagajanja slušnih aparatov. Te spremembe bi temeljile na več tisočih primerih različnih uporabnikov. Tovrsten način zbiranja podatkov bi nedvomno spremenil dosedanji način prilagajanja slušnih aparatov. Hramba podatkov v podatkovnih oblakih ni nič novega, vendar se običajno ne povezuje s slušnimi aparati – le zakaj se ne bi?

En korak naprej

Zamislite si, da bi po prvi fazi učenja in zbiranja podatkov, sistem hrambe podatkov v oblaku obdelal zbrane informacije in kot rezultat uporabniku slušnih aparatov vrnil izboljšane in učinkovitejše nastavitve. Tako bi uporabniki prilagoditve prejemali prek spleta, hkrati pa bi imeli slušni akustiki več časa za sestanke z novimi/potencialnimi uporabniki slušnih aparatov.

Prihodnost slušnih aparatov

Unitron je razvil še eno novost, ki bo omogočala lažje delo slušnim akustikom in izboljšala uporabniško izkušnjo. Še več kot to, podobno kot Steve Claridge, so zastavili kako naj bi izgledala prihodnost slušnih aparatov. V prihodnosti bodo uporabniki slušnih aparatov pričakovali več sodelovanja, več nadzora oz. možnosti prilagajanja in pa povpraševali po tehnologiji, ki jim lahko izboljša življenje.

Tehnološka novost kot je Patient Insight je samo začetek sprememb na področju slušnih aparatov. Kljub temu, da je na prvi pogled ta sistem osredotočen na uporabniško izkušnjo, je v resnici, kot vsi Unitronovi izumi, večnamensko orodje.

Ta trenutek je odlična priložnost za slušne akustike, ki želijo s svojimi strankami razviti poglobljeno in učinkovitejše sodelovanje. Samo naša domišljija je tista, ki tu lahko postavlja omejitve. Kot pravi stara pesem »Prihodnost je tako svetla, da moram nositi sončna očala«.

Povezava do članka na spletni strani »Just Audiology Stuff«:

http://justaudiologystuff.com/instant-patient-feedback-and-the-future-of-fitting-hearing-aids/

Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

AUDIO BM predstavitev na 7. ORL kongresu Slovenije

22 Sep 2016 AUDIO BM, Dogodki

Na 7. ORL kongresu smo številnim udeležencem predstavili naše srce – našo predanost v skrbi za zagotavljanje vrhunskih in dostopnih rešitev za boljši sluh in boljše življenje.

AUDIO BM predstavitev na 7. ORL kongresu Slovenije
Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

SLUŠNI CENTER AUDIO BM V KOPRU ODSLEJ NA NOVEM NASLOVU: Pristaniška ulica 3

Od 5. septembra desno od hotela Koper – na naslovu Pristaniška ulica 3. Slušni akustik vas bo prijazno sprejel v popolnoma novem slušnem centru in vam rad svetoval ter pomagal na poti do boljšega sluha. Prijeten ambient, moderna oprema, vrhunska ponudba slušnih aparatov UNITRON in SONIC, … in še mnogo VEČ ZA VAŠ SLUH.

Na starem naslovu Tomažičev trg 2 nismo več prisotni.

SLUŠNI CENTER AUDIO BM V KOPRU

Več kontaktnih podatkov in fotografij >>

Prisrčno vabljeni v slušni center iz katerega se vidi tudi morje :- )

Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

AUDIO BM – STAREJŠIM PRIJAZNA DRUŽBA

varnastarost.si, kjer predstavljajo aktualne novice za starejše in upokojence, je naše podjetje uvrstila med starejšim prijazne družbe. Na VARNASTAROST.SI starejšim ponujajo pomoč pri iskanju vsebin, ki so namenjene predvsem njim.

Med drugim so zapisali: Kdo sploh so starejšim prijazne družbe?

Mednje uvrščamo tiste, ki s svojim delovanjem in ponudbami izkazujejo posebno skrb in razumevanje do potreb starejše generacije. Vse več podjetij se že danes zaveda, da so starejši pomembni mnenjski voditelji, da predstavljajo vir izkušenj in znanja tudi za mlajše generacije, da so zgled prostovoljstva in pomoči ljudem v stiskah, da s skrbjo za lastno zdravje kažejo odgovornost do mlajših generacij.

O portalu VARNASTAROST.SI

VARNASTAROST.SI, NAJVEČJA BAZA INFORMACIJ ZA STAREJŠE

Pred vami je zbirka koristnih naslovov, nasvetov in povezav v obliki spletnega portala, pomoč pa vam ponujamo tudi prek brezplačne telefonske številke 080 22 46.

PREGLEDNI SEZNAMI PONUDB STORITEV IN IZDELKOV NAMENJENIH STAREJŠIM

Za vas pregledujemo, zbiramo in urejamo informacije o ponudbah namenjenih starejšim. Enostavno: v kazalih vsebin poiščite ustrezne povezave, opise in kontakte.

POMOČ IN STROKOVNO SVETOVANJE ZA NEODVISNO IN BREZSKRBNO STAROST

Na enem mestu, prek osebnega svetovalca do najboljših strokovnjakov. Časovno in stroškovno racionalne rešitve. Načrtovanje in izvedba varne in brezskrbne starosti.

Več na: www.varnastarost.si

Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.
1 41 42 43 44 45 46

Iskanje

+
Google ocena
4.9
Na podlagi 1793 ocen
×
js_loader