Zelo sem zadovoljen s storitvijo in z izbiro ustreznega slušnega aparata. Seveda gre pri tem predvsem zahvala gospodu Gartnerju, ki se je dejansko potrudil za ustrezno nastavitev moje, tokrat, prve slušne naprave.
Odgovor lastnika: Luka Gartner in sodelavci smo hvaležni za deljenje vaše izkušnje in za ⭐⭐⭐⭐⭐. Tudi v prihodnje bomo z veseljem skrbeli za optimalno delovanje slušnih aparatov.
Zelo zadovoljna. Lp
Odgovor lastnika: Hvala za ⭐⭐⭐⭐⭐ in deljenje vaše izkušnje. Za vaše zadovoljstvo se bomo trudili še naprej.
Odgovor lastnika: Spoštovani ga. Nuša Butala,najprej se vam zahvaljujemo, da ste si vzeli čas in oddali mnenje o našem podjetju na Google Reviews
Strokovni, prijazni in ustrežljivi. Mama je dobila že drugi slušni aparat in je zelo zadovoljna. Pred nakupom je lahko aparat dva tedna brezplačno testirala. Tudi po nakupu so vedno na voljo za morebitna vprašanja ali dodatne nastavitve.
Odgovor lastnika: Zahvaljujemo se vam za dolgoletno zaupanje in deljenje vaše izkušnje z nami. Trudili se bomo tudi v prihodnje, ekipa AUDIO BM slušnih akustikov
Odgovor lastnika: Veseli smo najvišje ocene. Za vaše zadovoljstvo se bomo trudili še naprej, ekipa AUDIO BM slušnih akustikov
Šele pred kratkim sem se lotil problema svojega oslabelega sluha in po pravici moram povedati, da sem prvi aparat preskusil pri konkurenčni tvrdki. Bile so posamezne dobre točke, a pravega navdušenja nisem doživel. Pri Audio BM pa je bilo drugače in veliko bolje: uslužbenka, slušni akustik ga. Marija Pauman, je že za preskušanje izbrala mojim zahtevam najprimernejši aparat, ga s korekcijo skrbno uglasila na moje stanje sluha, razumljivo in prijazno razložila delovanje aparata, ravnanje z njim in z aplikacijo... In iz vsega tega je rezultiralo to, da sem se zadovoljen odločil za aparat vaše firme. Reči želim le: hvala!!! A.Pen
Odgovor lastnika: Zelo veliko nam pomeni, da ste zadovoljni in hvaležni za deljenje vaše izkušnje z nami. S ❤️ se bomo trudili tudi v prihodnje, ekipa AUDIO BM
Pozdravljeni v BM! V decembru 2023 sem se po priporočilu oglasil na Trgu revolucije in sprejela me je ga. Marija Pauman. Zelo podrobno sva se pogovarjala o možnostih raznih slušnih aparatov in variantah. ga. Marija mi je priporočila, da lahko brezpalčno testiran aparate Unitron,ki so po njenem mnenju primerni za mojo naglušnost. V januarju sem dobil slušalke za testiranje z programom 5. Po enem mesecu sem ugotovil, da bi poislusil tetirati še prigram 7, ki naj bi mi omogočal lepši sprejem zvoka -posebej v gledališču in na poteh z avtobusom. Ga Mrija je zelo pedantno poslušala moje doživetje slušnosti in mi je v marcu24 predlagala, da preizkusim verzijo 9 ,ki je najbolj izpopolnjena za zahtevnejše poslušalce ,ki dosti potujejo, so na koncertih in na cesti. Kar mesec dni sva skupaj dodelavala program moje slišnosti in sedaj lahko napišem, da sem za sedaj z uporabo slušnega aparata Unitron zelo zadovoljen saj sem se tudi dobro privadil upravljanja z aparatom v različnih situacijah, pa tudi povezava na telefon je dobra. Hvala ga. Marija in se še vidiva. Vanja Remic
Odgovor lastnika: Kot direktor podjetja AUDIO BM se vam zahvaljujem za najvišjo oceno in zapis vaše izkušnje z nami. Ob tej priliki se zahvaljujem tudi sodelavki Mariji za vsakodnevno srčno delo. Franci Urankar
Mož uporablja vaš slušni aparat že sedem let. Ves čas je bil z aparatom zelo zadovoljen, posebno s prizadevnostjo in nasveti gospoda Jurija G. Po sedmih letih je dobil vaš novi aparat in prepričan je, da bo na podlagi dosedanjih izkušenj, tako zadovoljen še vnaprej.
Odgovor lastnika: Hvaležni smo za deljenje vaše izkušnje z nami, po sedmih letih uporabe slušnih aparatov. Povratna informacija in vaše zadovoljstvo nam pomenita ogromno. Trudili se bomo še naprej, Jurij in sodelavci
enostavno najboljšiGabrijela Lukančič
Odgovor lastnika: Hvala za najvišjo oceno in mnenje o nas. Zelo se bomo trudili, da vas tudi v prihodnje ne bomo razočarali. Ekipa AUDIO BM
Strokovni in prijazni.
Odgovor lastnika: Veseli smo najvišje ocene. Trudili se bomo še naprej. Ekipa AUDIO BM slušnih akustikov.
Odgovor lastnika: Pozdravljeni. Zadovoljstvo naših strank je nasa prioriteta že 10 let. Opazili smo eno zvezdico z vaše strani, vendar brez argumentacije. Če je šlo z naše strani kaj narobe, prosimo, sporočite. Lahko kar tukaj, saj za nas ni noben problem odkrita komunikacija. Želeli bi več informacij, zakaj ste nas ocenili z eno zvezdico. V nasprotnem primeru vaše ocene ne moremo obravnavati kot merodajne ocene. Tudi, če nas kdo oceni s petimi zvezdicami, ne poda pa dodatnih argumentov, teža take ocene ni tako velika, kot če je podkrepljena z besedami. Torej, pomagajte nam, da postanemo še boljši in lep dan želim, Franci Urankar, direktor