Radijski-oglas-AUDIO-BM-slusni-aparati-32-SOF-Zlata-nagrada-Skupina-zvok

32. SOF, AUDIO BM – ZLATA NAGRADA ZA RADIJSKI OGLAS IN 7. MESTO ZA ZNAMKO LETA

Avditorij Portorož, 14. in 15. junij 2023

Na letošnjem 32. SOF-u smo dosegli zavidljiv rezultat:

  • Radijski oglas za AUDIO BM agencije AV STUDIO je prejel zlato nagrado.
  • AUDIO BM smo v močni konkurenci v kategoriji za ZNAMKO LETA pristali na visokem 7. mestu.

Kreativna ideja

Za osnovni preizkus izgube sluha se povečini uporabljajo 4 ključne frekvence – 500Hz, 1000Hz, 2000Hz in 4000Hz. Ker slušni testi niso dostopni vsem oziroma so zaprti v sterilno okolje ordinacije ali specializirane prodajalne, smo s preprostim radijskim oglasom inovativno izkoristili medij, ki enostavno prenaša vse prej naštete 4 frekvence in omogoča preprost preizkus sluha za vsakogar.

  • Ime znamke: AUDIO BM
  • Naročnik komunikacij: AUDIO BM
  • Izdelek: Slušni aparati
  • Agencija: AV STUDIO
  • Produkcijska hiša: SLOBODA d.o.o.
  • Spletni naslov: www.audiobm.si
  • Izvršni kreativni direktor: Gal Erbežnik
  • Kreativni direktor: Robert Bohinec
  • Tekstopiska: Sara Mlinar
  • Oblikovalec: Urh Kočevar
  • Vodja projekta: Dunja Bibianko Marovt
  • Član projektne ekipe pri naročniku: Franci Urankar
  • Režiser: Matjaž Moraus Zdešar
  • Avtor glasbe: Ludwig Van Beethoven

Poslušaj nagrajeni oglas >>

Zlata nagrada v kategoriji radijskih in zvočnih oglasov
SOF-2023-AUDIO-BM-slusni-aparati-Znamka-leta-sedmo-mesto
AUDIO BM, 7. mesto v kategoriji ZNAMKA LETA
SOF-2023-AUDIO-BM-slusni-aparati-Znamka-leta-2023-sedmo-mesto
AUDIO BM, 7. mesto v kategoriji ZNAMKA LETA

Več o skupini E4: ZVOK

Skupina ZVOK vključuje tako radijske in druge zvočne oglase kot vse ostale oblike oznamčenega zvočnega komuniciranja.

  • E4.1 Radijski in zvočni oglasi

V to kategorijo spadajo vsi zvočni oglasi, predvajani na klasičnih ali spletnih radijskih kanalih in drugih ambientalnih kanalih (železniška postaja, trgovski center ipd.).

  • E4.2 Druge oblike zvočnega komuniciranja

V to kategorijo so bile prijavljene oznamčene komunikacijske rešitve, ki izvirajo iz zvočnega okolja oz. temeljijo na zvočni podlagi. Komunikacijska rešitev lahko inovativno uporablja obstoječe zvočne kanale (radijski programi/oddaje ipd.), glasbene platforme (SoundCloud, Deezer ipd.) ali ustvarja nove inovativne oblike zvočnega komuniciranja z uporabo že znanih (podcast ipd.) ali neklasičnih zvočnih formatov (zvočna interpretacija s pomočjo umetne inteligence ipd.).

Kriterij:

Žirija je kreativnost zvočnih oglasov ocenjevala na podlagi odličnosti tekstopisja (scenarija), režije in njihove izvedbe. Druge oblike zvočnih komunikacij pa je ocenjevala na podlagi kreativnosti uporabe obstoječih medijev/platform ali inovativnosti ustvarjenih oblik zvočnega komuniciranja.

O festivalu SOF

Slovenski oglaševalski festival (SOF) je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica.

Celostno zasnovan kongresni program odpira razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih in omogoča izmenjavo znanj, izkušenj, idej in pogledov na nadaljnji razvoj stroke, v tekmovalnem delu pa se na vsakoletni paradi kreativnosti izbirajo najboljše oglaševalske rešitve in predstavlja celosten pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru. SOF torej nagrajuje in spodbuja ustvarjalnost in podjetnost ter prinaša nova znanja. S strokovnim programom in tekmovanjem pomembno vpliva na razvoj slovenske oglaševalske stroke.

Za tekmovalni program SOF skrbi Svet tekmovalnega programa SOF (STP SOF). STP SOF je med drugim odgovoren za regularnost tekmovalnega programa, skrbi, da je tekmovalni program odraz ter sočasno spodbujevalec in gonilna sila razvoja stroke v kreativnem smislu ter imenuje žirijo SOF. Najvišji organ festivala je Upravni odbor SOZ, ki je pristojen za potrjevanje vsebinskih izhodišč in zaključnega poročila.

SOF ima korenine v jugoslovanskem festivalu propagandnega filma v Portorožu, kot slovenski festival pa se je leta 1991 ustalil pod okriljem Zlatega bobna, ki se je razvil v mednarodni festival kreativnosti, SOF pa je postal samostojni, osrednji dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji.

Povezava do objave na spletni strani SOF:
https://sof.si/katalog-del/E4.1003S23-oglas-ki-ga-zelite-slisati

Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

Iskanje

+
Google ocena
4.9
Na podlagi 1793 ocen
×
js_loader